Sunday, January 27, 2008

D-War

Jag vet inte var jag ska börja.

DVD-omslaget i videobutiken gav mig vill-se-känslor direkt. Jag menar monster som förstör LA?! När vi efter tio minuter in i filmen var inne i en återblick i återblicken i återblicken kändes det lite konstigt. (Var ska det här sluta?)

När huvudpersonen skyddar den andra huvudpersonen genom att hoppa framför ett pistolkuleskott (och träffas) och sedan reser sig upp och svarar "Okej" på frågan hur det gick, kändes det ännu mer skumt. (Detta påtalades inte senare i filmen heller!)

Efter ett tjugo minuter långt jävla krig mellan förhistoriska animerade djur tillsammans med en ond armé mot LA-byggnader och sedan ett plötsligt hopp till en öken och ett creepy slott slöt jag mig till att detta förmodligen är den sämsta film jag kommer se i år.

1/5

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home