Monday, November 26, 2007

Invited To Labero på Rondo

Tack gode gud att det inte fanns några lediga platser annat än på balkongen! Jag hatar känslan av att jag kanske skulle behöva gå upp på scenen och det var mycket sånt denna afton. Labero gjorde en del helt sjuka trick som känns helt surrealistiska, jag kan för mitt liv inte ens komma på en endaste liten lösning. Jag får helt enkelt sluta mig till makens förklaring, det var äkta MAGI!

Det var verkligen en sprakande show med många roliga inslag, men en del skämt såg man till och med på Labero och hans crew att de tyckte att de var lite väl billiga.

3/5

Labels:

4 Comments:

Blogger André said...

Låter som att det var helt ok alltså.. Jag ska ju dit med jobbet på torsdag.

6:31 PM  
Blogger Maliee said...

Åh! Trevligt. Ska ni sitta på balkongen?

8:51 AM  
Blogger André said...

Jo det blev blakongen för oss också. Ganska skönt att slippa gå upp på scenen. Tycker att trolleriet var ok, men som du skrev var skämten lite väl krystade och inövade. Sen störde jag mig på att efter varje "trick" som han gjorde så var han tvungen att skrika ut "Aaaaaah!" och sen började någon hög rocklåt spela med den där jäkla sången. "Invited, exciting.." eller vad dom nu sjöng, och så stod han bara där med händerna i luften och förväntade sig applåder

7:57 AM  
Blogger Maliee said...

Haha, jag vet! Jag trodde han var trevlig och ödmjuk, men ack vad jag bedrog mig :)

7:05 PM  

Post a Comment

<< Home