Sunday, February 24, 2008

Ett äventyr på by:Larm/Stratos/Oslo


Här skulle jag kunna skriva något om den tilltänkta konserten med A:s band men eftersom jag är så långt ifrån inne i branschen som man kan komma, fick inte jag och L komma in. Fastän vi erbjöd oss att betala, skamligt. Som tur var var klockan typ halv tio när vi kom fram till Oslo och efter en trickyresa, två glas vin, ett antal cigg, en sminkning, en halv pizza och en massa skitsnack senare var klockan två (uteställena i Oslo stänger tre) och vi fick hasta ner till centrum. Väl där mötte vi upp med de beryktade herrarna och efter diverse efterfestförsök tog vi saken i egna händer och ordnade en egen efterfest. Vilket senare skulle visa sig bli den efterfesten som alla kom till. Haha, jag är så jävla star strucked och skulle mer än gärna rabbla upp alla coola artister (exempelvis diverse tonårsidoler) som vi efterfestade med men jag vågar inte. Det slutade i varje fall med att jag och L gick hem och sov halv sex och dagen efter fick jag reda på att en av mina absolut största idoler (som tonåring) kom typ en kvart efter att jag hade gått! Faan. Lördagen spenderades med sightseeing, brunch på asfint café, diverse bandplåtningar och sedan en wikipediansk diskussionlysten roadtrip hem. Roligaste helgen på länge!

5/5


P.s. Jag hade så jävla hett hår


Labels:

2 Comments:

Blogger Faen ingen frue said...

så kul vi hade!

jag återhämtar mig från flytten och surfar runt och läser, tänkte på dig att du skulle uppskatta den här:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2974&a=748699

puss

12:35 PM  
Blogger Maliee said...

Åh! Jag har saknat dina kommentarer här på bloggen! (Jag antar att ni fått igång internet i er nya lägenhet, trevligt!) Hur går det att bo på Oslos knivsöder, är G rädd?

Haha, så himla bra slut på artikeln!

Kram

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home